نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و برزیل(۱۷ خرداد ۱۴۰۳)| یک باخت دیگر... پخش زنده بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | جشن قهرمانی تیم خیبر خرم آباد در لیگ یک و صعود به لیگ برتر صعودی دیگر در کارنامه اکبر میثاقیان| صعود نوشهری‌ها به لیگ یک تاریخ و ساعت بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال | خلق شگفتی یا پنجمین شکست پائز؟ اسپانسر استقلال بالاخره بازداشت شد اولین خرید استقلال لو رفت بسکتبالیست‌های شهرداری گرگان در یک قدمی فینال لیگ برتر قرارداد محمدی با استقلال تمام شد قلعه‌نویی: با تمام توان برابر هنگ‌کنگ بازی می‌کنیم نوراللهی در الوحده ماندگار شد؟ سقف بودجه تیم‌های لیگ برتر فوتبال مشخص شد + عکس خداداد افشاریان بازداشت شد اورونوف، گران‌ترین بازیکن لیگ برتر شد + عکس باشگاه استقلال به مهدی تاج: وی‌ای‌آر فراموش نشود بازشدن پای ۳ باشگاه به پرونده فساد فوتبال پنجره نقل‌وانتقالات استقلال باز شد + عکس اولین تمرین حسن یزدانی در مجارستان تا دیر نشده است فکری برای فوتبال مشهد بکنید!
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی نیان الکترونیک مشهد و مس در لیگ برتر والیبال | تقابل همسایه‌ها در رفسنجان

  • کد خبر: ۲۰۵۲۵۱
  • ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
تاریخ و ساعت بازی نیان الکترونیک مشهد و مس در لیگ برتر والیبال | تقابل همسایه‌ها در رفسنجان
نیان الکترونیک مشهد و مس رفسنجان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال، چهارشنبه ۲۰ دی ماه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال، از فردا، چهارشنبه ۲۰ دی ماه با برگزاری ۷ دیدار به طور همزمان از ساعت ۱۶ در شهر‌های اردکان، گنبد، رفسنجان، سیرجان، گرگان، اصفهان و تهران پیگیری می‌شود.

نیان الکترونیک مشهد نیز نیم فصل دوم را با باخت در خانه مقابل پاس گرگان آغاز کرده، در این هفته از ساعت ۱۶ در سالن گهر روش رفسنجان مهمان مس خواهد بود.

نیان الکترونیک که خود را در ابتدای نیم فصل دوم با جذب ۳ بازیکن تقویت کرده بود در اولین گام خود در خانه حریف پاس نشد تا با این شکست به رده دهم جدول سقوط کند. نیانی‌ها در نقل و انتقالات نیم‌فصل توانستند فرهاد سال‌افزون، پاسور سابق تیم ملی، امیرمحمد گلزاده و امیرحسین مدرس را جذب کنند. پوریا یلی هم پس از دوری ۵ هفته‌ای از میادین به دلیل مصدومیت در این دیدار برای نیانی‌ها به میدان رفت، اما هیچیک از این بازیکنان نتوانستند مانع شکست تنها نماینده مشهد در لیگ برتر والیبال شوند و روز بد حامد صمدی را در خانه رقم زدند.

در سوی دیگر، مس رفسنجان توانست در نخستین دیدار دور برگشت خود، میزبان خود، طبیعت را در اسلامشهر شکست دهد تا خود را به عنوان یکی از رقبای کسب سهمیه پلی‌آف نشان دهد.

نیان و مس در حال حاضر در رده‌های دهم و یازدهم جدول قرار دارند و هر دو تیم در لیگ برتر تنها ۶ برد کسب کرده‌اند. دیداری که برای هر دو تیم جدالی ۶ امتیازی محسوب می‌شود و برای کسب سهمیه پلی‌آف نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->